ÇEVRE HIGHLIGHTS - 21.SAYI
50 HAZ ø RAN 2022 23-27 Mayıs haftasında 4. sınıf öğrencilerimizin katılımıyla gerçekleşen “The Great Tech Debate’’ adlı İngilizce münazara etkinliğinde öğrencilerimiz ‘’Teknolojinin Artıları ve Eksileri’’ konusunu tartıştılar. İngilizce derslerinde takım çalışmasının detaylarını ve tartışma kurallarını öğrenen öğrencilerimiz, gruplara ayrılarak savunacakları tezle ilgili araştırma yaptılar ve bilgi topladılar. Teams/Sohbet uygulaması ile gruplara ayrılan öğrencilerimiz İngilizce öğretmenlerimizin nezaretinde hazırlıklarını tamamladılar. Münazara günü geldiğinde grup sözcüleri sırayla görüşlerini bildirdiler. Öğrencilerimizin argümanları sağlam ve tutarlı olduğu kadar İngilizce dil becerilerini de gözler önüne serecek nitelikteydi. En iyi performans ve en iyi takım çalışması kategorilerinde birinciliğe layık görülen takımlarımız, münazara sonrasında nisan ayında girmiş oldukları IEC A1 uluslararası sınav sertifikalarını aldılar. Son olarak öğrencilerimiz rap performanslarıyla izleyenlere keyifli anlar yaşattılar. 4th Grades English Debate Our 4th grade students took part in “The Great Tech Debate” in the last week of May, an event in which they outlined the “Pros and Cons of Technology.” After learning the details regarding the rules of discussion, our students were divided into groups and collected information about the assertion they would support. The participants used Teams / Chat to complete their preparations under the supervision of their English teachers. On the debate day, the representatives of each group took turns giving their speeches. Our students’ arguments were accurate and consistent, demonstrating their great command of English and communication skills as well. Our teams were awarded in the best performance and best teamwork categories. After the debate, they received their IEC A1 international exam certificates, which they had taken in April. Finally, our students thrilled us with their rap performances. 22.2.22 Twosday Challenge” Etkinliği 4. sınıf öğrencilerimizin 22.2.22 Salı günü zor bir görevi vardı. Öğrencilerimiz bu özel günde görgü tanıklarının ipuçlarını takip ederek İngilizce öğretmenleri tarafından kendileri için özel olarak hazırlanmış gizemli bir soruşturmayı yürüttüler. Görgü tanıkları İngilizceöğretmenleriolunca,öğrencilerimiztümgünöğretmenlerine sorular sorarak gizemi çözmeye çalıştılar ve başardılar. 22.2.22 Twosday Challenge Our 4th grade students had a very hard mission on 22nd February, Tuesday. Each class investigated and tried to solve the mystery of the stolen item on this special day. They were asked to talk to the witnesses one by one and collect the clues related to the description of the thief and the stolen item. The witnesses were the teachers and the students asked questions to their teachers all day long and finally they all solved the mystery. 4. Sınıflarımızdan İngilizce Münazara
RkJQdWJsaXNoZXIy MjIxMTc=