ÇEVRE HIGHLIGHTS - 26. SAYI
63 HAZ ø RAN 2024 Yemek Sanatı Projem 22 Mart Dünya Su Günü 2. sınıf öğrencilerimiz İngilizce derslerinde “What food do we eat?” ünitesi kapsamında kendi “Food Art” projelerini hazırlayıp sundu. Öğrencilerimiz farklı sebze ve meyveler kullanarak yaptıkları projelerini sunarken projeyi nasıl yaptıklarını, ne malzemeler kullandıklarını da anlattılar; sevdikleri veya sevmedikleri yiyeceklerden bahsettiler. Derste birbirlerinin projelerini izleyen öğrenciler etkinlikten çok keyif aldı. 1. ve 2. sınıf öğrencilerimiz 22 Mart Dünya Su Günü kutlamaları kapsamında “suyun önemi”ni vurgulamak amacıyla İngilizce derslerinde farklı etkinlikler yaptılar. 3. ve 4. sınıf öğrencilerimiz ise küresel sorunlara çözüm önerileri getirmek amacıyla posterler tasarladılar. 4. sınıf öğrencilerimizin poster yapımında kullandıkları web 2.0 aracı postermywall sayesinde sunumlar görsel açıdan oldukça zengindi. Öğrencilerimiz kendi tasarımları olan poster çalışmalarını başarılı bir şekilde arkadaşlarına sundular. 5 ve 6. sınıf öğrencilerimiz de küresel su sorununa farkındalık yaratmak ve “suyun önemi”ni vurgulamak amacıyla İngilizce posterler tasarladılar. My Food Art Project March 22, World Water Day In their English lessons our 2nd grade students prepared and presented their “Food Art” projects within the scope of “What food do we eat?” unit. While presenting their projects, the students explained how they made their projects and what fruits and vegetables they used. They talked about their likes and dislikes. All students enjoyed watching their classmates’ projects’ videos. Within the framework of March 22nd World Water Day celebrations, our 1st and 2nd grade students made different activities in their English lessons to emphasize “the importance of water”. Our 3rd and 4th grade students designed posters presenting solutions to global problems. The posters were designed on the web 2.0 tool postermywall visually enriching the students’ art. Posters were successfully presented by the poster designers to their classmates. Our 5th and 6th grade students designed posters in English to emphasize “the importance of water” and to raise awareness for global problems.
RkJQdWJsaXNoZXIy MjIxMTc=