ÇEVRE HIGHLIGHTS - 28. SAYI
86 HAZ ø RAN 2025 22 Mart Dünya Su Günü 1. ve 2. sınıf öğrencilerimiz 22 Mart Dünya Su Günü kutlamaları kapsamında “suyun önemi”ni vurgulamak amacıyla İngilizce derslerinde su damlaları boyayıp, boş şişelere sloganlar yazarak süslediler. 3. ve 4. sınıf öğrencilerimiz ise küresel sorunlara çözüm önerileri getirmek amacıyla posterler tasarladılar. 4. sınıf öğrencilerimizin poster yapımında kullandıkları web 2.0 aracı postermywall sayesinde sunumlar görsel açıdan oldukça zengindi. Öğrencilerimiz kendi tasarımları olan poster çalışmalarını başarılı bir şekilde arkadaşlarına sundular. 5. sınıf öğrencilerimize, su tasarrufu konusundaki bilgilerini ölçmek amacıyla bir anket uygulandı. Öğrenciler, suyun verimli kullanımıyla ilgili çeşitli sorulara yanıt vererek, doğru su kullanımını öğrenmeye çalıştılar. 6. sınıf öğrencilerimiz suyun korunması ve sürdürülebilir kullanımı üzerine projeler hazırlayarak, poster, broşür, kitapçık ve PPT aracılığıyla sunumlar yaptı. 7. sınıf öğrencilerimiz ise, Dünya Su Günü kapsamında bir video izledikten sonra, poster tasarlayarak, akrostiş yazarak, karikatür çizerek veya anlamlı sloganlar hazırlayarak suyun korunmasına dair duyarlılıklarını ifade ettiler. March 22, World Water Day Within the framework of March 22nd World Water Day celebrations, our 1st and 2nd grade students emphasized the importance of water by painting water droplets and decorating empty water bottles with slogans in their English lessons. Our 3rd and 4th grade students designed posters presenting solutions to global problems. The posters were designed on the web 2.0 tool postermywall visually enriching the students’ art. Posters were successfully presented by the poster designers to their classmates. A survey was conducted in English classes with 5th-grade students to assess their knowledge about water conservation. Our students answered various questions regarding the efficient use of water, learning how to use water responsibly. Our 6th-grade students prepared projects on water conservation and sustainable usage, presenting their findings through posters, brochures, booklets, and PowerPoint presentations. Our 7th-grade students, after watching a video on World Water Day, expressed their awareness of water conservation by designing posters, writing acrostics, drawing cartoons, or creating meaningful slogans.
RkJQdWJsaXNoZXIy MjIxMTc=