ÇEVRE HIGHLIGHTS - 28. SAYI
92 HAZ ø RAN 2025 23 Nisan - Çocuk Bayramı Sunumları The Mystery Challenge 4. sınıf öğrencilerimiz, İngilizce derslerinde 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nı coşkuyla kutladılar. Bu özel gün kapsamında, dünyanın farklı ülkelerinde çocuk bayramlarının nasıl kutlandığını öğrendiler. Ardından “Speaking Hub” etkinliğiyle, hem Atatürk’ün çocuklara verdiği değeri hem de bu bayramın evrensel anlamını İngilizce sunumlarla anlattılar. Öğrencilerimiz, dünyayı daha barışçıl ve yaşanabilir bir yer haline getirmek için ilham veren mesajlar verdiler. Onlarla gurur duyuyoruz! 17-28 Şubat tarihlerinde 4. sınıf öğrencilerimizin İngilizce derslerinde öğrendiklerini, günlük hayatta uygulayabilmeleri için “The Mystery Challenge“ adı verilen bir yarışma düzenlendi. Görgü tanıklarında bulunan ipuçlarını takip ederek kendileri için özel olarak hazırlanmış gizemli bir soruşturmayı yürüten öğrencilerimiz, tüm hafta İngilizce öğretmenlerine ve yöneticilerimize sorular sorarak gizemi çözmeye çalıştılar. Gizemi başarıyla çözen sınıflar başarı sertifikasıyla ödüllendirildi. April 23 - National Sovereignty and Children’s Day Presentations The Mystery Challenge Our 4th grade students celebratedApril 23rdNational Sovereignty and Children’s Day with great enthusiasm during their English classes. As part of the celebration, they explored how Children’s Day is celebrated in different countries around the world. Later, through an activity called “Speaking Hub”, they delivered English presentations emphasizing the importance of Atatürk’s legacy and the universal value of this special day. They also shared inspiring messages about making the world a better, more peaceful place. We are proud of their efforts and creativity! Our 4th grade students had a very hard mission to complete on February 17-28. Each class investigated and tried to solve the mystery of the stolen item. They were asked to talk to the witnesses one by one and collect the clues related to the description of the thief and the stolen item. The witnesses were the teachers and the administrators. The students ‘interrogated ‘ their teachers all day long and finally they all solved the mystery. Classes successfully solving the mystery were awarded with Certificates of Achievement.
RkJQdWJsaXNoZXIy MjIxMTc=